kiraan hati

Ahad, 11 Disember 2011

dugaan demi dugaan ku harungi...

bila bulan berbicara :




bertahan...
bertahan merindui insan yng paling aku rindui..

tabah...
tanghkan hati bila ku dilanda badai, agar aku mampu bertahan...

cinta...
labuhkan lah cintaku dalam hati yang tertulis buatku di luh mahfuz...
 agar dapat aku berikan cinta pada insan yang tertulis buatku..

dugaan...
dugaan demi dugaan ku harungi.. moga ditemukan jalan penyelesaian buatku...

redha...
aku redha segala jalan yang ditentukan buatku...
moga aku mampu bertahan dalam apa jua keadaan..


kita hanya insan biasa.. terlahir dari insan yang saling mencintai... kita juag insan biasa, yang ingin disayangi... ingin menyayangi...segala yang terjadi disekeliling kita mematangkan kita.. jadikan segalanya sempadan untuk hidup yang kita lalui. dalam hati kita hanya kita yang fahami, kita yang rasai.. hanya kita mengetahui apa yang kita inginkan... kita makin dewasa. keadaan disekeliling mendewasakan kita... hargai apa yang kita lalui... segala yang terjadi tak akan terjadi tanpa izin-Nya..
kucoretkan apa yang ku rasai, naluri yang lahir dari dasar hati...

Tiada ulasan: