kiraan hati

Rabu, 14 Disember 2011

APA YANG KU RASA.. KU KONGSI..

bila bulan berbicara :


tiap kali rindu datang mengetuk pintu hati aku, tiap kali itu juga air mataku mengalir berguguran...
murah sangat ke air mata aku ini...
i realy miss her.. even u not the frist...
apa yang terjadi sampai hati terluka sebegini rupa.. aku sndiri tak pasti..
yang pasti aku sedang merindui insan itu...
berat untuk ku katakan apatah lagi untuk berjauhan  dengannya selama ini...
mengapa hati kiat diciptakan rindu..?
ada cinta adanya rindu... ada rindu tidak semestinya ada cinta...
Allah jadikan segala rasa alam hti kita untuk kita mersai setiap yang terjadi..
segala persoalan yang tercipta dalam benakku.. aku cuba untuk ungkaikan sendiri...
kadang ada baiknya begitu kerna membuatkan kita mampu melihat hikmah disebalik yang terjadi..
dimana silap yang kita lakukan... dan perbetulkan kesilapan itu, jangan ulangi lagi...
apa yang terjadi disekeliling ku buat aku peka.. aku hanya insan biasa... malah aku bukan lah berasal dari keluarga yang kaya dengan kasih sayang... aku anak bongsu.. mak aku sakit usia ku baru mengenal kasih sayang...
kakak dan abangku sibuk, segalanya ku uruskan sendiri...
kini aku telah meningkat dewasa...
setiap pahit yang ku alami pasti ada manis buatku...
berada dalam keadaan kewangan keluarga sederhana...
aku tak pernah dapatkan aypa yang aku inginkan kecuali kasih sayang..
kadang aku cemburu melihat kawan2 yang punya keluarga bahagia...
ada juga teman2 yang memahami bagaimana keadaanku.. malah berkongsi kasih sayang keluarga mereka denganku...
terima kasih sahabatku.....
aku tidak menyalahkan takdir aku terima dengan hati yang trbuka setiap apa yang terjadi...
 kerana yang terjadi ini lah mematangkan aku menghargai kasih sayang yang ada.. tidak selalu ada buat kita..
jika kita tidak menghargai sekarang bila lagi..????
tepuk dada tanya hati...

Tiada ulasan: