kiraan hati

Selasa, 22 November 2011

kebekuan otak

bila bulan berbicara :
kesejukkan yang amat mencekam jiwa... fuuhhh... sjuk sngt.+ duk dlm aircond lak tu...
membekukan otak aku...
otak sje rase beku.. tapi masih lagi ligat berfikir dan memikirkan sesuatu...
aku rindu kat dia... i need her besides me right now... miss her so much...
aku sendiri tak terpikir aku mampu buat dia sayang pada aku... padahal dia sendiri cakap tak boleh nk sayang aku sepunuhnya... betul kata orang kalau kita ikhlas berikan sesuatu kat orang tu... pasti ada ganjaran yang kita akan dapat... tak kira dalam apa jua kita lakukan... aku sendiri tak mampu mnak kata apa-apa bila ada orang cakap camtu... truly suprise for me...
sebenarnya aku duk dalam lab nie ada gak time nak meluat tengok banyak sangat cakerama...
tak tau la cekerama apa yang aku duk tengok nie...
nak kata aku nie cemburu tak ada maknanya... aku bosan duk tengok cakerama tayangan free nie yang tak habis-habis...
nak bukak mata pun tak nak rasanya... buat tak tau tu masalah mata nie gatal jugak nak tngok.. hmmmm last-last ambik earfon sumbat dalam telinga pasang lagu kuat-kuat... hahaha tu la rutin aku kalau ada cekerama depan mata aku.. fuuhh dashyat tau cakerama nie... semua versi ada.. hundustan omputih.. chinese.. spanyol mexico latin.... haaaaa... arap xde jer lagi versi cerita tatanic... lau ada memang dashyat giler ar...

Tiada ulasan: