kiraan hati

Isnin, 14 November 2011

i can't.. sorry

mIsS JuE sAid :
aku rindu kau...
meaning : aku perlukan kau sekarang, aku perlukan bahu kau untuk aku bersandar ketika aku sedih..


aku sayangkau...
aku selalu sayang kau dan selamanya aku sayang kau.. aku tak pernah benci kau..

aku cintakan kau..
aku tak pernah buang segala rasa tu dari dalam hidup aku bagi aku takde sebab pun kenapa aku harus buang semua tu...

aku nak tengok senyuman dulu..
aku nak tengok senyuman du yang pernah sinari hari hari aku... aku rindukan tu semua.. mungkin aku naif tapi aku tak bohong semua tu..

aku terpaksa..
aku terpaksa jarak diri aku dengan kau dan kau pun tahu ape sebabnya... aku minta maaf andai cara aku menyakitkan hati kau.. mungkin lebih baik kau sakit hati dengan aku sekarang dari kemudian hari...
********************************End story*****************************

i need to forget u... forgive me dear.. my heart still have u... but i can't

Tiada ulasan: