kiraan hati

Isnin, 14 November 2011

aku.. aku... dan aku...

mIsS JuE sAid :

aku...
aku ingin belajar bagaimana untuk merima segala ketentuan-Nya yan diberi untuk ak terus jalani hidup dengan tabah dan kuat..

aku...
aku akan selalu merindui kenangan lama kerana kenangan itu yang membuat aku terus berdiri diri sini menjadi seseorang yang tabah dan redha

aku...
aku hanya insan yang kerdil... namn aku tak akan mudah putus asa sebelum aku berjuang dan mendapatkan apa yang aku inginkan...

aku...
aku tetap sama dan aku tetap sayang yang sama.. namun aku harus berdiri disini tanpamu.. untuk aku berkongsi saat saat yang aku lalui ini denganmu...

aku...
aku tetap budak comot yang dulu kau pernah kau kenali dengan seribu kenakalan dan gelak tawa.. mungkin aku kini telah matang dek usia yang makin berganjak dibawa arus masa...

aku...
aku tetap cintamu yang dulu tapi aku bukan untuk mu... doaku agar kau sentiasa bahagia dan gembira...
aku masih dan selalu merindui tawa mu itu...

Tiada ulasan: