kiraan hati

Sabtu, 13 Ogos 2011

kAsIh MaAfKaN AkU.

mIsS JuE sAid :
mlm ini jari jemari masih lg ingin menaip untuk menemani mata yang blm m'gantuk...
mlm juga ingin ku katakaan kerinduan masih miliknya lagi...
jaauh disudut hatiku ak masih menanti dirinya...
tapi aku pendamkan semuanya...
kerna pengalaman lepas banyak m'ngajar aku...
m'gajar aku melihat setiap kemungkinan yang bakal ada...
m'gajar aku menjadi insan yang merima ke tentuan-Nya....
m'gajaar aku agar lebih tabah.....
aku tahu aku x tabah itu tapi aku m'cuba dan terus m'cuba...
itu lebihh baik dari terus m'galah tanpa usaha....
hari ini juga aku teruskan cita-cita aku kerna semangat dan dorongan yang pernah kau haadiahkan buat aku dulu....
aku semat dalam hati aku agar aku mamapu bertahan seperti sekarang...
tapi kekadang aaku tewas...
tewas apabila merindui kamu...
tewas dengan emosi aku...
maafkan aku....
aku akan terus mencuba hidup tanpa mu disisi aku...
dalam diam aku masih berpegang pada janji dulu...
walaupun aku tahu angan2 itu jauh telah aku buang...
tapi aku sendiri x mampu lagi untuk menerimanya...
"jangan pernah tunggu aku"
aku xprnah lupa itu.. kata2 yang selalu aku ucapkan...
bila kau selalu katakan yang kau maasih menantiku...
aku xingin memberi haraapan palsu buat kamu...
kerna aku takut apa yang pernah terjadi pada kamu dulu...
ku lakukan itu semua kerna aku menyayangi kamu...
aku tahu aku jauh melukakan hati kamu...
tapi aku terpaksa untuk melakukannya... hingga kini aku masih lagi mencuba...
aku tewas dengan perasaan aku sendiri.....
maafkan aku melukakan hatimu....


Tiada ulasan: