kiraan hati

Khamis, 11 Ogos 2011

11 RAmAdAn

mIsS JuE sAid :
bru siap kn asigment...
tngah tunggu print asigment...
smbil2 tu update blogger kesayangan ku... hahaha
jari jemari msh ligat lgi menaip...
dingin je angin mlm nie cmpur lak ptg td hjn...
kesetiaan tu masih lagi miliknya.. aku mash lagi memanti disini...
sbnrnye aku rindukan dia da lame da xjupe dia...
lps je dia pegi keje.. sampai ke ari nie msh lagi xjupe dia...
arinie... ramadan ke 11... td g klinik coz skit kpale da sminggu...
doktor ckp terkenan sngt...
mungkin sejak dua menjak nie tkanan t'lampau kot...cmpur lak rndukan dia.. bkn xnk msg awk tp awk ckp slalu bz..  jd sy xmo kcu awk.. sy diam je... sy tgu msg awk je la...
tp awk pn xphm sy rndukan awk...
sampai skrang saya msh lg setia disini...
msk bln nie 2 lamaran saya trime nk sy jdi isteri org lain tp sy tolk...
sbnrnye sy tnggu awk je...
sy tau jodoh ajal maut di tangan tuhan...
sy redha klu kita xde jodoh tp kita cube untuk bersama sampai akhir...
sy rndu awk... tp npe awk bz sngt smpai2 xde mse untuk sy..
sy xde tmpt nk luah ati sy yng gndh gulana nie...
npe ssh sngat aawk nk phm sy...
sy xmintk byk just i want u be my side went i need u.. not some0ne else...
ssh sngt ke awk...
sy xsmbong... sy xego... tp awk ajr sy untuk jd cmnie...
sy sedey sngt awk tp sy da xmmpu nk nagis coz ati sy da t'lampau t'luka dgn p'lakuan awk...





andai gugusan bintang dilangit mampu mengubat rindu aku padanya...
akan aku lastik bintang2 dilangit agar jatuh b'guguran... 
supaya dapat m'gubat keriduan aku padanya...
andai air dilaut mampu mengubat luka dihatiku... 
akan aku rendam hati ini agar hilang semua luka dihatiku...
andai udara disekeliling aku dapat aku gubah menjadi dirimu... 
akan aku gubah walau sesukar manapun asal aku
mampu melihat mu walau xmampu menyentuhmu...





Tiada ulasan: