kiraan hati

Ahad, 25 September 2011

DALAM DIAM AKU MERINDUIMU.

mIsS JuE sAid :
diam xb'makne benci..
diam juga xb'makne xsuka..
hanyea mulut yng diam tapi hati tiada siapa yang mampu tafsir
akan yang tersirat dan tersurat..
rindu itu datang...
ego menguasai diri... 
malu untuk menyatakan... 
aku bukan siapa siapa padamu..
insan tiada harga..
insan yang melukut ditepi gantang...
aku hanya insan yang datang tanpa diundang dalam hatimu...
aku hanya insan yang ingin berbagi rasa 
bersamamu..
kasih sayang dan perhatian yang kutagih darimu..
bukan harta bertimbun timbun...
dalam hati ini sering tertanya tanya siapa aku dihatimu...??
hanya dalam hati...
xmampu ku ungkapkan...
kata cinta sentiasa ku hadiahkan buatmu dalam diam..
dalam diam jugalah aku disini terus mencintai dirimu tanpa jemu...
dalam diam aku terus menerus mencintai dirimu...
dalam diam air mata ku terus mengalir merindui dirimu... 
dalam diam ku paksa diri ini terus senyum walaupun perit...
ku akan terus menjalani hidup ini walau dugaan yang datang...
walau kau jauh dari sisiku...
walaupun aku perlukan bahumu untuk bersandar tika sedih..
walau saat ku terlena ku perlukan kau disisi ku..
walau dalam sakit ku perlu dirimu untuk merawatku...
ku rindu tatapan manjamu, lirikan mu, kata kata manismu...
kau sentiasa dalam ingatan ku...


Tiada ulasan: