kiraan hati

Jumaat, 1 Julai 2011

sepi...

mIsS JuE sAid :
bila k lihat sekeliling ku... 
sepi ku rasa...
mungkin aku terasa bila ia kejauhan darinya...
tuhan hadiahkan aku rasa rindu ini untuk mengajar aku untuk
 menghargai setiap detik bila ia berada disamping ku...
setiap saat dia selalu dalam ingataan ku...
walaupun dia jauh dariku moga bahagia dia di sana...
jauh hanya jarak buat kita..
namun hati kita selalu dekat...


egokah aku biarkan kau pergi saat itu???
bukan aku tak lagi menyayangi mu saat aku biarkan kau pergi saat itu...
tapi aku biarkan untuk kau menentukan jalan kehidupan mu... 
aku hanya ingin melihat kau bahagia...



orang aceh sedang sembahyang
hari jumaat tengah hari
pergi kasih pergilah sayang
pandai-pandailah jaga diri..


batang selassih permainan budak
daun sehelai dimakan kuda
bercirai kasih bertalak tidak
sseribu tahun kembali juga...


Tiada ulasan: