kiraan hati

Isnin, 11 Julai 2011

aku.....................

mIsS JuE sAid :  asslamualaikum dan salam sejahtera
ASSET MANAGEMENT ????fuuhhhh bole tahan dia pnyer ssh tu rse cm sial jer ...
ape nk jdi nie.... bak kata org bijak pandai khidupan mane yg xdi landa pancaroba.. 
yg pasti hidup kene tabah untuk tempuhi rintangan hidup...
aku kt sini perlu teruskn ape yang aku tlh jalani walaupun apa yg b'laku xseindah yg ku sangka...
ku harap segala kepediahn yg ku tanggung selama ini dpt ku tebus blk dgn kegembiraan yg ku nntkan...
yg psti hati aku msih rindu pd dia.... jauh dimata dkt dihati  ... tol x??? hahahaha
sentum la selagi kau mampu... jgn biarkan org lain melihat kesedihan hatimu dgn penuh rasa beban dihati...
 dan yg pnting ikhlaskan hati apabila snyum.....



         ********************************************************************



aku pelik bile ada rse iri hati pd aku  utk sesuatu yg xspttnya... klu ko nk sngt ambik la dia... aku xnk aku xsnggup jdi no 2 dn aku xnk digelar perampas hakl org...
smpai snggup tru apa yg aku buat nk jdi ak supaya dia blh suke kt ko?
bodoh la ko buat cmtu klu dia btul2 nk ko dia trima ko ape adanya...
sial btul la ko nie...
 shittt!!!!!
ko ttp ko dan ko xleh jdi aku...
fham!!!

Tiada ulasan: