kiraan hati

Rabu, 8 Jun 2011

jaga benar gambarku...

mIsS JuE sAid :
Di sudut termenung jauh
Mengenangkan nasib kita
Kita miliki separuh
Berbentuk hati cinta namanya
Walau kau jauh
Ku sentiasa menunggumu
Inginku imbas kembali memori
Walau kau jauh
Ku berjanji kan terus tunggu
Dipisah lautan biru
Ku mahu kau tahu
Aku kan terus menunggu
Jaga benar gambarku dalam telefon bimbitmu
Jangan pernah sekali kau buang
Seperti cinta ini yang terbuku
Akan bersemi jua
Terus menunggu
Kita kan bersatu
Terus menunggu
Ku mahu kau tahu
saya mungkin xmampu untuk smua itu tp ak akan sentiasa mencintaimu...
selalu... saya msih simpan lagi record sound yang lagu yang pernah awak hadiah kan unruk saya... sbb klu saya rindu awak saya akan dengar lagu yang awak hadiahkan untauk saya...
mungkin kita tak ditakdirkan untuk terus memiliki antara satu sama lain... telaah diciptakan sebab dan musabab kenapa kita bertemu dan mengenali antara satu sama lain... bukan niat dihati untuk melepaskan cinta yang pernah kita cipta selam ini...
awk sndir ppun tahu sebabnya kenapa saya lakukan semua itu... dan saya xpernah lupakn awk... sbb awk mengajar saya erti cinta...
cinta yang ikhlas dan tulus itu sebenarnya menerima apa adanya,mencintai dengan setulusnya... redha jika dia bukan untuk kita miliki tapi untuk kita memahami dan mengajar kita memahami apa itu cinta...

Tiada ulasan: