kiraan hati

Selasa, 26 April 2011

dunia cinta liku hidup

mIsS JuE sAid :
hmmm.... ari nie xbnyk hal sngt...bnyk keje dh settle tngu mse nk final exam je xlama lagi.. potfolio pn dh disign by En husein... En husein a.ka KK dia suka bikibn konterevesi kt sini... hope ape yg dia ckp kt aku tu xbnr lh... aku thu hati pompuan mane snggup di madukan.. skali pn klu aku xde calon suami dia org terakhir aku akan pilih... bnyk hati aku kene jaga kt sini... bg aku ak akn bhgia bile insan yang ak syg bhgia di smping ak... dlm hati nie msh b'baki rse sedih dan b'slh melepaskan ia tp aku harus juga memikirkan dirinya juga... ak hrs biarkan ia pergi... aku hrp insan yg hadir ini mmpu ketepikan kesedihan dalam hati ini dan bawakn bhagia dlm hati ak.... segala bnda ak hrus hdapi dgn tbh dan tenang.... mustafila sdh lh biarkn ak hdp dgn tenang ak xingin lgi terimamu dlm hdp tlh byk peluang ak berikan padamu.. tp kau biar kan peluang itu berlalu pergi... kerna kau ingin kan perempuan lain ak undur dir dari hdpmu... kau  kini blh lakukan apa yng kau ingin lakukan... kau bhgia lah b'sama perrempuan2 pilihan mu.... ak xingin b'kongsi cinta dgn yang lain sbb tu ak ndur diri dari hdp kau... wlpn pedih utk ak lafazkan ketika itu... tp ak t'pkse.... jgn kau toleh lag kenangan kita  tika b'sama kerana itu hanya mmpi2 indh tika kita b'sama... slmt tinggl b'hntilh m'ganggu ak lg....

Tiada ulasan: