kiraan hati

Rabu, 13 April 2011

cerita cinta.. dalam ati..

mIsS JuE sAid :
assalamualaikum..
ku ketuk pintu..tuk..tuk..tuk..
tiada jwpn.. ku nanti....
salam ku beri belum lagi ber sahut...
tuk... tuk..tuk...
izinkan ku masuk boleh..??? penuh kesopanan ku tnye...
namun tiada jwpn...
dengan berani ku buka pintu itu... ku jenguk didalam...
ku lihat ada tmn bunga didalamnya...ku beranikan diri untuk berjalan masuk kedalam...
ku lihat ada dinding yang dipenuhi dengan potret yang indah2 dengan wajah yang menawan membuat hatiku sayu...
ku kuatkan ati untiuk mencari jika ada potretku disitu... namun hampa.... sedih hatiku... 
tiba2 ku trasa bahuku disentuh... ku berpaling ku lihat wajah yang ku rindu lalu ia berkata "knpe bersedih  xjumpa ape yng dicari? jangan risau ia ada.. ada ditmpt teratas sekali... tu cube lihat" ku lihat potret ku berada   
di tmpt teratas sekali... ku tersenyum... dia berkata lagi.... "awk yg saya cintai awk yang saya sayangi... awk xlyk berada dibawah ini tmpt potert awk patut berada diatas disisi potret saya... yng sentiasa berada disamping saya.... kerna saya cintakkan awak"  laju airmata gembira bercmpur t'haru mengalir... 
hangat terasa dahiku dikucup ... katanya "awk nadi hidup saya dan saya perlukan awk... untuk terskn hdp saya"
terima kasih Ya Allah kau anugerahkan aku insan yang menyayangiku seikhlasnya... menerimaku seadanya... dan mencintaiku setulusnya....  

                        

Tiada ulasan: