kiraan hati

Selasa, 29 Mac 2011

rasa jiwa...

mIsS JuE sAid :
b'cmpur baur rasa  dalam hati sekarang begitu menyeksakan ati bila kita merindui sesorg yang xmampu kita ungkpkn pdanya... Allah yang Maha Mengetahui... setiap titis air mata diganti dengan senyuman... perit aku sndiri xmampu katakan bagaimana hati nie sekarang... saat ini hanya linangan air mata saja yang mampu menjadi peneman setia disampingku... tak t'niat dihati ingin menyisihkan sesiapa pn dari hdp ak.. kerna aku perlu semua org yang aku sayangi untuk berada disampingku.... mgkin aku xmmpu ungkapkn padanya kerinduan yang hadir dalam diri aku... hanya mampu aku pendamkan saja...

untuk dia... ku kuatkan semangat aku untuk terus berada disampingmu.... au xmampu untuk menghalang diri aku untuk terus terus dan terusan menyayangi dan merindui dirimu... andai cinta dan rinduku  ini xmampu dibalas aku berdoa jauhkan hatiku dengan hatimu kerna aku takut aku tak mampu menahan rsa perit ini...
setiap hari ku ikhlaskan ati untuk terus tersenyum wlpn dalam hatiku terus menangis tanpa henti... perit untuk aku meneruskan kehudupan ini dalam keadaan liku yang penuh onak dan duri...

aku tahu setiapa yang terjadi ada hikmahnya... untuk mematangkan diriku untuk membentuk diriku menjdi insan berguna... aku tak ingin terus melemparkan senyuman palsu pada insan2 yang aku sayangi.. kerna bagiku mereka insan yang terpenting  dalam hidupku... ku cuba jauhkan segala rsa dalam dadaku buat seketika untuk menempuhi liku kehidupan aku dalam masa sekarang... untuk aku memenuhi cita2 yang belum sempurna ku gapai lagi...

andai dia atau dia... ada yang terasa ati dengan apa yang aku lakukan maafkan aku... bagiku cinta xseharusnya kita miliki kadang2 ia hanya mampu memberi kita rsa itu untuk pnjaman saja... aku hanya mampu berikan hati aku pda seorg insan sahaja... maafkan aku...

Tiada ulasan: