kiraan hati

Ahad, 27 Mac 2011

-rAsA aTi-

mIsS JuE sAid :asslamaulaikum...
fuhhhh.... lega asigment dh siap hati pn snang skit... tp rundu kt dia lagi lh... huhuhu
ku xtau nk buat ape.. ape perlu kta buat lau rindu kt someone haaa....
ak nk mintk maaf kt some0ne tu lau dia ada baca entry ak nie...
ak xde niat apn n tolak hati sape2 ak sayang dia tp keadaan xmengizinkan kita utk b'cinta lg... awk ttp ada dlm ati saya di tmpat yg t'penting saya xnk bg hrpan kt awk sbb sy xtkt hrpan yang saya bg kt awk tu palsu.. saya redha klu ada insan lain yang mampu bhagiakan awk.. dn kpd yng satu lg saya xtolk cinta awk sbb saya xmo bg gk hrpn kt awk.... apa yang saya buat nie ada sbb saya yang 'sndri.. bkn niat pn nk skitkn ati sapa2...saya xmampu nk bahagiakn ati smua org yg saya sayang sbb saya xpnya byk hati untuk saya berikan sama rata kt smua org yg saya sayang.. dan saya xnk bg harapan palsu kt smua... saya smyum skn b'mksd ati saya gembira dan saya sedih xb'mksd ati saya sedih... gembira untuk ttp luka dihati... saya xnk sbb saya tolak cinta yang awak beri smua awk smua b'dendam dgn saya.. saya xnk sbb nie  kita b'telangah...

Tiada ulasan: