kiraan hati

Rabu, 2 Mac 2011

3/2/11 khdupan.....

mIsS JuE sAid :
dlm kebosanan xtau nk buat ape... asigment??? dh buat nnti2 nk smbung blk.. smlm ak klur dgn ibu.. pstu ak t'jumpa dia... haaa... apekh tndanya itu... ntah lh??? hmmmm dia tu dh lain sngat... brubh... went he said '' he want acept me back if i want back with her'' nie bkn pasal trime blk ke x... tp xtau nk buat ape cox rase dia dh bnyk brubah...
nape dia jdi cmtu ak xpakse dia tunggu aku... dia teruskn lh khdupan dia... andai kata kita ada joddoh adalh klu pn kita xde jodoh utk b'sama ak redha... sbb sgala2nya ketentuan-Nya.. ak psrahkan ape yg bkl t'jadi sbb ak disini ttp kene truskn khdupan... wlpn b'juta mslh yg melanda..
aku slalu sematkan kata2 nie dlm hati aku bile aku dilanda msalh...
"XDE MSLH BKN KHDPN KLU ADA MSLH TENTU ADA P'YELESAIAN''
''makin bnyak dugaan maknanya Allah makin syg pada kita sbb Allah nk bagi kita pahala..."
tol x... makin lame kita hdp... kita makin matang dan b'tngungjwb... bak kata pepatah "usia mematangkan kita..." in this case ak perlu tabahkan hati aku bnyk2...

Tiada ulasan: