kiraan hati

Rabu, 23 Februari 2011

sAyAnG AyAh AkU...

mIsS JuE sAid : kedtgnnya utk sementara... namn ckp untuk memberi seribu makna... begitulh khdupan...
yang datang akn pergi jua...
smlm aku tpn kakk ak duk ckp2 dgn kakk ak dia ckp ayh ak mkin truk skit.. ayh slalu duk sbut nama aku... dia nk jumpa ak.. nie buat aku sebak nie... rse mcm nk blk trus je, sedey aku nie.. Ya Allah tenangkan lh hati hambaMU ini... aku jdi sedey bile teringat blk kisah2 lama dgn bapak aku.. sbb dulu aku rapat sngt2 dgn ayh aku kt mane ada dia ada lh aku... smpai kakk aku mrh sbb aku nie" ank bapak" slalu ayah aku bela aku... aku respect bapak aku dia xpnh angkt tngn kt ank popuan dia... cme skrng nie bile bapak aku khwn lain aku jd rengang dgn bapak aku... sebak ati aku sbb dia slalu ckp nk jupe aku bile aku blk asrama... aku bkn xnk jupe tp fhm2 ah...wlpn aku dh xrpat dgn ayh aku cmne pn dia ttp ayah aku... aku sayang dia...

kuatkn lh smngt aku..... tbhkn ati aku ape pn yg akn jd nnti...

Tiada ulasan: