kiraan hati

Ahad, 27 Februari 2011

hAtI iNi~~~

mIsS JuE sAid :tiada siapa pn yg mmpu fahami hati kita melainkn diri kita sendiri... kemahuan  kita xada yg blh fahaminya... aku katakn apa yg aku lalui skrng... blh ke antara insan antara lelaki dan perempuan itu menjadi teman baik?? bgi aku mmpu selagi dalam perhubungan itu xada lagi sang cinta hadir diantara mereka...

back to me... hhhhmmm suspect about her coz xtau nk percayakn dia cmne lgi.. hati sakit masih lagi t'siksa... pedih lagi luka dalam hati nie... tiap kali aku tngk muka perempuan tu terasa b'darah kembali luka dalam hati nie.. 
insan yg semakin jauh dari hidup aku aku masih lagi merindui dirinya... kerna dirinya sentiasa ada disisi aku dulu dalam apa jua keadaan aku... betapa sshnya aku ketika itu... sayangnya diirnya semakin jauh dari hidupku... ak masih lagi mm'yayayngi dirinya... kerna dirinya insan yang istimewa dalam hidupku... aku rindu padanya...

Tiada ulasan: