kiraan hati

Sabtu, 9 Oktober 2010

love...

awk slalu ada bila saya suke @ duka... tp saya??? xdpt nk buat cmtu... sbb2 t'tentu...  bkn saya sengaja nk buat awk cmtu,awk sntiasa memahami saya... tp saya??? slalu je cari gaduh dgn awk... awk tau sbb saya suke gaduh dgn awk... wlau mcm mne pn degil saya.. wlu sebesar mana pn saya... awk xpenh tengking saya awk masihat el0k2 kn saya... awk slalu mengalah dgn saya... awk slalu pesan klu sakit saya datang wlau skit pn cpt2 bgtau awk... tp saya wk dekk je.. bkn saya xnk awk mbik berat ttng saya tp saya xnk tngk air mata awk mengalir bila saya sakit.... saya xblh tngk awk sedey... nagis sbb saya... biarlh saya sakit sorg2... asal awk xm'galirkan air mata sbb saya... awk srh saya mkn ubt tp say xnk... bkn saya xmau dgr ckp awk tp saya xleh nk mkn dh ubt... sbb ubt tu phit sangt awk tau x... dan saya dh jemu mkn ubt...

Tiada ulasan: