kiraan hati

Sabtu, 16 Oktober 2010

kurang ajar btul lh manusia tu.... org yang aku sangka baik rupa2nya org tu yg bawa bencana dalam hdp aku... ape yang ko buat kat aku akan terbalas nnti... Allah tu maha Adil lagi maha mengetahui..aku rsa ko lupe yang tu ape yang korg buat kat org yang aku sayang aku xkan maafkan.. dkt padang mashyar mnnti ko cari lh aku... dan  wlu ape pun cara ko nak pisahkan antara aku dgn dia xkn dpt wlpun sehalus mana pun cara yang ko guna..hati aku utk dia dan aku benci dgn ko.. sanggup ko buat org yang paling aku sayang xknl aku... xpe wlpn dia xingt siapa aku dihati dia tp dia blh rasa siapa aku disisi dia..... Allah dah tunjukkan baru sedikit keagungan-Nya.. ya Allah kau sembuhkan dia.. amin...
ko nie bkn manusia tp binatang ko thu x... binatang pun xsekeji ko.. aku xkan menyerah aku nk ko rasa blk ape yang aku rasa.. ingt hukum karma tu ttp ada...



buat insan t'syg sabarlh ada hikmahnya knpe hubungan kita diberi dugaan sebegini...
buat manusia yang paling keji ko xkn kdp tnang khdupan ko akan dihantui dgn rasa berslh seumur hdp ko dh lh ko buat slh dgn kami dgn dan dgn yang diatas...

Tiada ulasan: