kiraan hati

Ahad, 3 Oktober 2010

assalamualaikum dan salam sejahtera semua yg follow blog aku nie... m0od aku ari nie bosan+blur+waiting+sedey=?????klu jdik ari batu campur best aku rasa... huhuhu


aku bkn ape sbnrye bocan sangt2 duk tngu surt tarikh mask bljr xsmpai lgi... f6 pn aku dah bernti... sbb???? nak tau... eemmm sbb yang paling utama bengang dgn ckg aku... aku xske cre dia... ske crik gaduh dgn aku.... ntah aku pn tak tau sbb2 dia hate sngat kat aku... ntah... mgkin jenis dia kot.. prajudis sngt dgn org2 cm aku @ dgn kat istilah lain.. xleh cmpur dgn org lain dia kene hdup sorg2 je.... mahu xnye bkn aku sorg je yang kene org laen pn ada gk yang kene.. ak dh xleh thn sngt... lbh baik aku out dari aku hilang respect kt dia as a teacher... aku xnk jdi ank murid yang krang ajar nnti... sblm aku out aku dh pikir msk2.. wlpn aku msk f6 bkn dgn rela tp aku suke bljr terutamanye PA @ pengajian Am mgkin org kata pA nie ssh tp bgi aku xlh ssh sngt sbb aku minat... terutamanye ble bljr undang2  mata yg megantk nie pn blh jd hilang terus...  yang pali aku ingt bnyk2 kuasa terbesar malaysia undang2 kehakiman adalah undang2 yang paling besar pangkat coz xde satu pn blh lwn peerintah mahkamah wlpn Agung... haaaaa...  pesanan buat ckg tu..... elok2 lh akgu tu ada ank jgk perempuan lg... org tua2 pesan kerana mulut badan binasa... Allah dah kata hukum karma ttp ada cme cpt dan lambat je... sooo.... jgn lh ckg anggp murid2 ckg tu xde maruah... blh nk kata ikt ske2 ati je... kiteorg nie pn ada perasaan jgk....


pesanan buatmu dari ku.... jgn main2 dgn maruah org...FAHAM!!!!


 

Tiada ulasan: