kiraan hati

Selasa, 14 September 2010

zaman kecik2 aQ

mse kecik2 aku dulu xmcm perempuan langsung lasak main dgn spupu2 aku yang lelaki2 je... pompuan xdek... mak aku slalu gak marh aku ssb asyik duk cmpur dgn bdk2 laki je... spupu aku g paancing ikan aku pn ikut jgk... main wau pn aku ikt jgk... sy0k.!!! tp skrng dh xblh dh... skrng nie xleh dh... kene jadi pompuen tulin.... lanjat pokok no1 lah aku...bile ma mrh  tlong bak backup untuk aku... (ma tu pggilan utk mak aku bak plk untuk bapak aku) dulu kat mane ada baaak kat  situ lh ada aku, bak g main dam pn aku ikt mne xnye anak kesygan bak lh katakan... kakak aku slalu mrh aku sbb aku slalu berkepit dgn bak... weeeeekkkkk... sbenarnye diorg cemburu dgn aku sbb aku nie anak kesyngn bak.... hahahaha cian k0... weeeekkkkk!!!!

Tiada ulasan: