kiraan hati

Jumaat, 17 September 2010

lepak2 dg aku... lago0n


asslamualaikum dan salam sejahtera semua…. 
Haaaa ari nie aku duk lepak kt lagoon kat masjid terapung… sorang2 jer… xde date2 eh… skrng nie aku duk lepak hari jumaat masa org duk smahyang jumaat duk tgk2 keliling ada gak lelaki2 xpegi smbahyang jumaat duk dkt dh masjid tp mls lg nk g smbahyang.. nk tnya nie lelaki2 semua xrasa segan ke org duk tngk xpegi smbhyang jumaat… duk pulk dgn awek… klu aku jd awek tu xkepingin aku pakwe lgu tu… nk ke??? Smbhyang jumaat pon yang seminggu sekali pon ssh nk pegi nie kn sembhyang harian lagu mana tu…. Aku nie bkn alim sngt pon tpi kite nie kn nk cri bakal suami yang blh bimbing kite klu kite ada buat slh…. Kn… xgtu…???
Sy0kk gk duk sini dgr org duk kutbah jumaat smbil2 lpak blh tambah ilmu…. Kan kan…??? Btul3… hahaha….
Tjuk kutbah ari nie kh xslh aku membaca alaman cemerlang… 
Aku petik skit dari ayat kutbah yang aku dgr…  xsmpai  5% dari org2 kita yang membelanjakan sebanyak rm50 keatas untuk membeli buku bacaan ilmiah… kebanyakannya yang membeli untuk buku2 hiburan… tol ke…. Jgn lh kita lokek sangat untuk beli buku ilmiah kan dapat tambah ilmu jugak….  Ada lgi yang duk merayau org duk kutbah dia duk lalu lalang kat dpt aku lepak2… nk ngorat xyh lh dah ada pakwe lh…. Hahaha aku nie duk tunggu pkwe aku selesai solat jumaat…  0000ppps terlepas ckp…. nasib baik aku dapat pakwe yang xpyh duk surh g smbhyang jumaat dh tau tugas dia… bangga skittt klu k0rg nk bangga tentang perkara cmnie aku xkesah nie kn ada ke nk bngga kekayaan pakwe korg… tu pon bkn harta pakwe k0rg harta mak bapak di0rag buat apa… peeeerrrrrraaaaahhhhh….   Xde maknenye……………  lari tjuk dh nie…. Hehehe skit2 jer…. Xpe kn….

Tiada ulasan: